keskiviikkona, helmikuuta 22, 2012

Elävä kuollut?

Tänään oli varsinainen perhetyön päivä. Täti tuli, nappas vauvan vaunuihin ja lähti parin tunnin ulkoilureissulle. Täti oli kyllä sen verran hoikka ja sporttiversio, että taitaa paljonkin vaellella unettomien vauvojen kanssa (dislaimer; miksi mä sitten näytän näin per*eeltä?!).

Mä sain unta nuppiin sen vajaat kolme tuntia.


Kun tädin oli aika lähteä pois, se kysyi että saiskos tulla perjantaina kans. Että on peruutuksia, että jos meille sopii niin irtois täti taas kolmeksi tunniksi. Mä totesin, että tottakai saa - mutta jos on perhe jossa on nyt enempi tarvetta, niin me voidaan nyt jo tosi hyvin. Mutta, täti sanoi että soitteleepi.

Tästä vedin suorasukaisen kiharanmutkikkaan oikovedon ajatuksissani;
Mä näytän varmaan ihan zombieleffan pääörisijältä, että parempi kun saadaan tää äitee nukkumaan. En valita, en varsin yhtään valita, vaan nautin. Olo on kuin prinsessalla.


kuva osoitteesta; http://weheartit.com/entry/18353191

2 kommenttia:

  1. Meille tuli tänään kanssa kotiaputäti. Bee nostatti yöllä kuumetta ja olin nukkunut vaan pari tuntia. Täti totes heti ovelta: "Äidin silmät näyttää siltä, että taisin tulla oikeaan aikaan."

    Mahtavaa, että teille tarjotaan tuollasia "ylimääräisiä" aikoja. Nauti joka solulla!

    VastaaPoista






Kunnioita blogirauhaa! Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, ole kiltti ja jätä sanomatta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...