sunnuntaina, syyskuuta 11, 2011

Ja taas mennään...

Tämä vatsansisäinen Haudokas on kyllä aikamoinen tapaus. Harrastaa härnäämistä ihan kiitettävän laatuisesti. Muistan aikoinani Taaviaista odottaessa että eräs kollegamamma kertoi kuinka äärimmäisen rasittavaa oli tuhertaa itkua ilta toisensa jälkeen supistusten kassa. Nyt todella kannattelen ajatusta hänen suuntaansa.

Joka ilta, siis joka ainut ilta - tänne löytää tiensä vähintään muutama kipeä supistus. Useinmiten niitä tulee silloin tällöin, pitkin päivää ja illalla parit. Nyt kun H-hetki lähenee, iltapainotteinen rumba on lisääntynyt. Yleensä seitsemän jälestä alkaa säännöllisen epäsäännöllinen muutaman tunnin supistelujakso. Välillä sen sietää hyvin ja välillä mä kiroilen kuin merimies. Ja sitten ne lopahtaa - niin että usien aamuyöstä mut herättää sitten se yksi Grande Finale.

Tiedän ja iloitsen siitä, että nuo supistukset on juuri niitä jotka syö pois sitä kohdunkaulaa. Tuskin nyt vielä kovin paljoa avaavat, kun täällä vaan ollaan pehmosasti sentin verran valmiina. Miehelle sanoin tänään, että mun kärsivällisyydellä mä oon ennemminkin kaikki nyt heti mulle -laatua, eli tulis sitten kertaslaagista kunnon myräkkä eikä tätä härnäämistä!

Pari päivää sitten mä totesin, että niinhän se nyt on. Meille ei voi syntyä keskosta. Se etappi on jo ohitettu! Ja painoarvion mukaan, ei voi syntyä pienipainoistakaan. Ohhoh.

Mun tarttis varmaan ryhtyä sillontällön kellottelemaan noita suppareita. Kun isännän avulla mun kännykkään on asennettu sellanen supparinseurausohjelma joka tallentaa kellonajat ja kestot ja muut! Ois sitten jotain prokuraa iskeä laitoksella tohtorin kouraan.

En mä millään jaksa uskoa, että Pulla viihtyis yliaikaan - ja nyt kun sanon näin, tuherran itkua kuukauden päästä että AUTTAKAA. Mutta hurjaa aatella, että oikeesti kuukauden päivät ja meillä on viimeistään Pulla pulautettuna sähkövalon maailmaan. huuuh. Tänään kaivoin ison kasan vielä vaatteita ja myllyytin pesukoneessa. Alkais olla niinku hommat kasas Sinappitykkiä varten!

Olen luvannut ensiviikonlpusta aloittaa häätötoimenpiteet yksiönvaltaajalle. Ens viikolla on kaikenmoista menoa vielä joten ne ois hyvä saada alta poijes. Ehdin jo suremaan sitäkin, että Pullasta tulee varmasti osittain "reissuvauva" joka pääsee mukaan kaiken maailman poli-ja tutkimuskäynneille Minin kanssa. Toivon, että hää on sen verran lepposa luonne että on helppo kulkea. Saas katsoa sitten!


3 kommenttia:

  1. Supistelut kuulostavat lupaavilta! Mulla Joelista suppaili 37-38 viikot joka päivä enemmän ja vähemmän - sitten Oulun erämessujen jälkeen rv 39+1 päätti ukko tulla maailmaan, vaikka isoveikka paistatteli ittiään uunissa 41+5 viikoille asti. :)

    VastaaPoista
  2. Mulla on molemmat lapset syntyneet 40+5 ja pitkiä on olleet viimeiset viikot. Meillä on nimittäisn raivattu tietä ulos hitaasti mutta säännöllisesti. Neitokainen ulosti itseään kolme viikkoa jonka aikana supisteli melko säännöllisesti yöaikaan niin ettei nukkua pystynyt ja aamusta kaikki oli sitten pois :D Synnytystä edellisi kolme päivää aikaisemmin tullut järkky limatulppa ja sitten lopulta meni lapsivedet.

    Voin melkein muistaa tuon kutkuttavan jännittävän loppuajan ja se on kaikessa kamaluudessa siltikin niin ihanaa ja ainutlaatuista aikaa :) Tsemppiä loppusuoralle!

    VastaaPoista
  3. Sitä mä tässä vähän kauhulla jännään, että kuinka pitkään tässä härnätään äiteetä. Oikein kun sattuu niin tulee sellanen "POKSAHDA VEDET POKSAHDA" fiilis ja NADA. Ei mitään. Zip.

    Ens viikon perjantaista tosissaan lähetään härnäämään poijes. Että jos näette lyhyenlännän pallovatsan vetävän karseeta rundia täällä meidän nurkilla, se oon minä!

    VastaaPoista






Kunnioita blogirauhaa! Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, ole kiltti ja jätä sanomatta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...