tiistaina, huhtikuuta 30, 2013

Työtyötyötyö

Tähän alkuun ainakin miljoona sellasta nassukirjan sytäntä.

Tiiättekö, mä oon kohdannut yhen tosi hyvän tyypin. Se on se mun persoonan työminä. Se on aika jees tapaus, on paljon pirteempi, aikaansaavempi, mukavampi ja muutenkin koostuneempi tapaus kuin se kotiäitiminä.

Mä oon kaks päivää saanut opetella taas sitä sorvin ääressä oleskelua. Ja tähän mennessä, se on ihanaa! Matkat töihin - ihanaa, ruokahetki - ihanaa, kakkatauko- ihanaa. Kaikki.

Tää huuma vielä rauhoittuu tästä euforiasta kohti "mun duuni on jees" -vaihetta, mutta niin kauan kun pompin innosta riemupähkinänä, otan siitä kaiken ilon irti!!!


Iloista ja ihanaa Wappua. Mä teen vielä vähäsen duunia tässä iltasella, niin tulloo oikeen kunnon vappumieli!

Työelämä-äiti Rocks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti






Kunnioita blogirauhaa! Jos sinulla ei ole mitään asiallista sanottavaa, ole kiltti ja jätä sanomatta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...